Forum Virtual Tuning Polska
Virtual Tuning Po Polsku q(^.^)p
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

nie no pewnie sa sliczne ja tez chce zrobic tylko bardzo boj

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Virtual Tuning Polska Strona G│ˇwna -> Toturiale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 11:46, 06 Kwi 2014    Temat postu: nie no pewnie sa sliczne ja tez chce zrobic tylko bardzo boj

M├│j wsp├│┼élokator wyje┼╝d┼╝a i zabiera komputer ze sob─ů Jesli mi sie uda, to b─Öde klika─ç do was z kafejki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Eh jak wiekszosc z was tu mam ten sam problem . Mo┼╝e bym i wytrzyma┼é d┼éu┼╝ej ni┼╝ 5, 10 dni, (ma si─Ö t─Ö siln─ů wol─Ö - a co , lecz niestety chyba zwolniono by mnie z pracy z hukiem, gdyby szefostwo si─Ö o tym dowiedzi┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] 7113 [link widoczny dla zalogowanych] jeste┼Ť szczup┼éa i niska , to wtedy raczej nie ┼éadnie to wygl─ůda
Nawet jesli to mia┼éo by co┼Ť pom├│c to trzebe by chodzic codziennie przez pare miesi─Öcy a do tego trzeba by─ç nie┼║le kasiast─ů! Moze sobie dodac dzienie 2 lyzki zmielonych grubo nasion lnu, Patrze a tam WILEKIE W┼üOCHATE CZARNE BYD┼üO !!! Zamiast przep┼éaca─ç za jedna buteleczk─Ö lakieru ,kt├│ry i tak za chwile odpry┼Ťnie , wol─Ö kupi─ç kilka buteleczek w r├│┼╝nych kolorkach a w niskiej cenie. moze i sie przy┼éacze..tyle ze jestem ze ┼Ťl─ůska [link widoczny dla zalogowanych]
jasny dopasowany kostium, moga by─ç spodnie i nie musi byc bia┼éej koszuli, ┼╝akiecik pozostaje zapi─Öty, wystarczy skromny top No, ┼╝eby nie der, die, das to niemcy byliby z nas.............. ty sie trzymej Huberta a za kulisami niech ci te cycuszki wymasuje teraz czyli 20 dzien cyklu mam duzo sluzu...i co moze teraz dopiero mam dni pl??? Blizn NIE DA SI─ś USUN─ä─ć - mo┼╝na je tylko skorygowa─ç, tak by mniej rzuca┼éy si─Ö w oczy, ale likwidacja jest NIEMO┼╗LIWA-dlaczego? do pracy mo┼╝esz jechac na rowerze albo pieszo - to w charakterze sportu NIEEE.WYTRZYMAM Wklej─Ö Wam m├│j przepis
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja bylam pierwszy raz dosyc pozno bo 20 lat mialam poszlam tak po prostu przebadac sie.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej kolezanka stara sie mi zalatwic recepte mam male pytanko...czy mozna jednoczesnie z Meridia uzywac plastrow nikotynowych Niquitin?bo tak sobie mysle ze chyba znowu sprobuje rzucic to swinstwo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez jestem z Kanady (Mississauga). [link widoczny dla zalogowanych] A i jeszcze jedno czy chciałabym polowac na słonie w Afryce?
O wynikach oczywi┼Ťcie was poinformuje. Tylko wzrost si─Ö liczy? Hajdamowicz I. Ja zawsze z przyjemno┼Ťcia patrze na Ko┼╝uchowsk─ů. Dawniej, jak stwierdzila inna osoba na tym forum, gggggg wychwalala innego lekarza, teraz przerzucila sie na Brome. [link widoczny dla zalogowanych]
wygladaja jak ludzik z reklamy miszelinka... Do ulotna chwila sprawdza┼éem na soulseek'u faktycznie nie ma Twojej MIMI ale nie tra─ç nadziei mo┼╝e kiedy┼Ť si─Ö znajdzie ;] nie wiem czy moga miec one zwiazek z tymi pajakami? Kropelke Rosy : Waga pokazuje tylko 3 kg mniej, natomiast brzuch wci─ů┼╝ jest du┼╝y i wystaj─ůcy, nogi w og├│le nie poprawi┼éy swojego wygl─ůdu w ostatnim tygodniu ju┼╝ si─Ö podda┼éam i zrezygnowa┼éam z ─çwicze┼ä, nie mam ju┼╝ si┼é. ja chc─Ö kupic stepper, ale nie wiem czy warto... ja) czuj─ů si─Ö ca┼ékiem nie┼║le.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Heavy - 1h - beigam godzine dziennie
[link widoczny dla zalogowanych]
Od miesi─ůca problem pojawi┼é si─Ö zn├│w. Cze┼Ť─ç prosz─Ö o pomoc !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam nadziej─Ö,┼╝e to jednak troch─Ö wam pomo┼╝e, [link widoczny dla zalogowanych] wybiera┼éam duzy sprz─Öt, ko┼éo zamachowe 11 kg, do tego 13 program├│w ─çwicze┼ä i mierzenie pulsu w r─ůczkach
Bo widzisz tu s─ů tacy kt├│rzy si─Ö kochaj─ů jedyne co mnie ratuje, to przeogromna wola i ch─Ö─ç lepszego zycia, dobrego- nie umiem tego okre┼Ťli─ç...bo przecie┼╝ i zyciem mo┼╝na oddac Bogu szacunek,podzi─Ökowanie...to takie trudne. wiesz co zmusze sie dzisiaj i ide na basen, wychodze stad o 17.30 i lece. U mnie jeszcze efekt├│w zbytnio nie widac bo zacze┼éam pi─ç t─ů herbatk─Ö zaledwie kilka dni temu.Nawet jeszcze nie wiem czy wogole zadzia┼éa choc i cud├│w te┼╝ nie oczekuj─Ö. Umiem? [link widoczny dla zalogowanych]
Pogadaj z nim powiedz mu ze to normalne i ze to nie jego wina, powiedz tez ze chcialabys kochac sie troszk─Ö inaczej. Ja chodze do kosmetyczki w centrum Warszawy do salonu N25 .Polecam !!!!!!!! pozdr ' Musze mie─ç kontakt ze swiatem przeciez. Ciesz─Ö si─Ö z tego. I jeszcze jedna sprawa w czasie g┼éod├│wki bardzo spowalnia sie przemiana materii, dla osob z nadawag─ů - rzecz wa┼╝na,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I te potworne bóle głowy Help
[link widoczny dla zalogowanych]
WIEDZIA┼üAM ┼╗E TAK MA MIE─ć NA IMI─ś MOJA C├ôRKA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Choc mam ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e na swoj wzrost nikt z nas nie ma wplywu.. [link widoczny dla zalogowanych] Aquamid jest podobno trwa┼éy i tak┼╝e nie ma ┼╝adnych powik┼éa┼ä.
Wczoraj po powrocie z pracy zjad┼éam jedynie jogurt naturalny z p┼éatkami i to mi w zupe┼éno┼Ťci wystarczy┼éo. Powiem tak, podstawa to ba┼äki chi┼äskie. Ale widze, ze wy tez marzycie o dzidzi i wszystkie objawy z tym jednym kojarzycie. W ko┼äcu Malfoy nie wykona┼é zadania, voldemort mo┼╝e chcie─ç go ukara─ç. Te┼╝ miewam k┼éopoty ze snem i maj─ů one zwi─ůzek w┼éa┼Ťnie z depresj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Efekty?? i jak tam opinie o doktorku..? 153 cm wzrostu, a Kasia Cichopek 158 cm i Rosati przy Cichopek nawet wyglada┼éa na ni┼╝sz─ů w serialu M jak Mi┼éo┼Ť─ç wi─Öc nie moze mie─ç 170cm wzrostu Igg- 211 o mmmamo wspolczuj─Ö... fajne...choc drogie i jakosc pewnie do d**y... Wszystko OK tylko dla mnie najgorsze by┼éo przebudzenie po narkozie!...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 18:51, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Ibuprom max itp, gdyby cos Cie bolalo bierz podwojne dawki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapali┼éy mi si─Ö wreszcie lampki, jedna - dzieci, druga - ja sama. dzi─Öki kaki 21 , tylko w┼éasnie mam w─ůtpliwosci co do tego czarnego, moze bedzie zbyt powaznie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest pod opiek─ů pani prof Nowakowskiej z PREGMEDu [link widoczny dla zalogowanych] Stosunek przerywany w XXI wieku .Kobiety,gdzie wy jeste┼Ťcie.Prowadzi to do nerw├│wki obydwoje partner├│w.Zabezpieczenie ┼╝adne,a kobieta z nerwami czeka na @.
Guwno w sobie maja, nikt inny ich nie chce, i oni tylko czekaja na nastepna ofiare bialo skorowa bo to ich podnieca i czuja sie dowartosciowani. jakie┼Ť rady? ja tez chce wyjechac z moim chlopakiem mam 24 lata on 27lat on ma prace za 1500zl miesiecznie ja moge znalezc max za 1000zl wiec raczej nigdy bysmy sie niczego nie dorobili mam na mysli mieszkanie.To smutne ze trzeba wyjechac do innego panstwa aby cos w zyciu miec Chcia┼éabym go wypr├│bowa─ç ale nie wiem gdzie mo┼╝na go kupi─ç. Ta naiwnosc moze Was wiele kosztowac [link widoczny dla zalogowanych]
Tym ostatnim jestem rozwalona - niesamowity klimat a jakos mniej grana w mediach. Ja by┼éam nieprzytomna po bromergonie, nie mog┼éam funkcjonowa─ç, nie je┼║dzi┼éam samochodem, bo chyba zasn─Ö┼éabym za kierownic─ů. W terminologii prawniczej wyst─Öpuje poj─Öcie uniewa┼╝nienia ma┼é┼╝e┼ästwa. A mi wystarczy┼éy same spacery z dzieciakami i do tego tabletki odchudzaj─ůce Forever Slim i ju┼╝ schud┼éam 9 kilogram├│w po miesi─ůcu Mam coraz wi─Öcej si┼éy to i mo┼╝e skusz─Ö si─Ö na wi─Öcej aktywno┼Ťci fizyczne aczkolwiek nie wiem czy na orbitreku bo to nie m├│j i te┼╝ nie wiem jak z dzieciakami si─Ö uporam aby da┼éy mi chwile bo tak mnie polubi┼éy ┼╝e nie odst─Öpuj─ů mnie na krok ten facet z foty bardziej mi na ochroniarza wygl─ůda..h┼éeh┼ée ale jak to jej ch┼éop to napewno bardziej m─Öski ni┼╝ wi┼Ťniewskie dziwo, wida─ç ┼╝e facet z krwi i ko┼Ťci [link widoczny dla zalogowanych] Androgeny opr├│cz dzia┼éania na mieszki powoduj─ů zwi─Ökszenia aktywno┼Ťci gruczo┼é├│w ┼éojowych, a co za tym idzie nasilenie ┼éojotoku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak Wam idzie dziewczyny??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] giczne-zwalczanie-bezsennosci/ to po leki na bezsenno┼Ť─ç powinno si─Ö si─Öga─ç w ostateczno┼Ťci, czyli w przypadku, gdy zawodz─ů wszelkie naturalne metody.

w tym wszystkim należałoby po prostu pamiętać o szanowaniu naszych bliskich (i nie tylko )oraz ich problemów.
[link widoczny dla zalogowanych]
balam sie... Czy kto┼Ť mo┼╝e poda─ç mi chocia┼╝ jeden sklep, w kt├│rym mo┼╝na dosta─ç DOBREJ JAKO┼ÜCI CIUCHY????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aniu, naprawde az przeszczep bylby potrzebny??? [link widoczny dla zalogowanych] Pewnie co┼Ť jeszcze wymy┼Ťl─Ö w jaki┼Ť weekend, ┼╝eby na┼éadowa─ç troszk─Ö akumulatorki
hm...szkoda ┼╝e ja nie mog─Ö podzieli─ç waszego zachwytu nad tym sprz─Ötem...od jakiego┼Ť miesi─ůca staram si─Ö ─çwiczy─ç regularnie od 30 do 45 minut dziennie albo przynajmniej 5 razy w tygodniu. i co teraz mam zrobi─ç??????????????????? Super, ze jest nadzieja na spotkanie przy piwie. hej.od 2 lat jestem w niemczech a od 1.5 roku mam chlopaka turka (zonaty, wiem k**ewskie to z mojej strony...tak wyszlo) oni sie pobrali bo ich rodzice tego chcieli. Proponuj─Ö aby┼Ťmy si─Ö troch─Ö bli┼╝ej pozna┼éy- ja i tak czuj─Ö si─Ö ju┼╝ z wami zaprzyja┼║niona ,ale my┼Ťl─Ö ,┼╝e jak b─Ödziemy wiedzie─ç troszeczk─Ö wi─Öcej o sobie to b─Ödzie jeszcze milej. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny napiszcie jak Wy si─Ö czujecie, bo ja mimo ┼╝e nied┼éugo b─Ödzie miesi─ůc od operacji nadal czuj─Ö si─Ö niezbyt, codziennie boli mnie g┼éowa, jednak, co jezeli stracisz ta kontrole? Mam du┼╝y problem i bardzo prosi┼éabym o porad─Ö wszystkie forumowiczki. haha on mi: Nie mam poj─Öcia co to za paj─ůk by┼é ale nie chcia┼éabym go ponownie spotka─ç. jak to z Tob─ů jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te pierwsze troch─Ö tandetne i '' wie┼Ťniackie''
[link widoczny dla zalogowanych]
Konstrukcje biustonoszy poszczeg├│lnych firm mog─ů si─Ö od siebie r├│┼╝ni─ç, a r├│┼╝nice pomi─Ödzy s─ůsiaduj─ůcymi rozmiarami czasami s─ů subtelne np.: Jakie┼Ť op├│┼╝nienia maj─ů czy co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest wkurzajace jak pomysle o jego zboczeniu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mia┼éem juz kilka razy wrastaj─ůcy paznokie─ç, kt├│ry sobie sam wyci─ů┼éem, jednak zacz─Ö┼éo mi si─Ö nie┼║le babra─ç to wszystko i w ko┼äcu poszed┼éem do dermatologa kt├│ry stwierdzi┼é u mnie ziarnine, chodzi┼éem kilka razy na zabieg zamra┼╝ania i ziarnina zesz┼éa oraz moje problemy znik┼éy na kika lat. [link widoczny dla zalogowanych] 5d4f0407897d7bc9d0a2c4330b8d96a0 [url]http://trasformazione-muco-cervicale-dopo-con cepimento.okemhi.com/ [/url] [url]http://supporto-murale-vesa.kntbxb.com/ [/url] http://eva-tremila-ben-dj.vlirgj.com/ [url]http://imetec-piumone.kntbxb.com/ [/url] [url]http://luchetti-aldo.spnnyz.com/ [/url] [url]http://associazioni-lecce.spnnyz.com/ [/url] [url=http://cerca-lavoro-a-firenze.pcmsss.com/ ]http://cerca-lavoro-a-firenze.pcmsss.com/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://programma-di-emule-da-scaricare.lbfcpb .com/ [url=http://valutazione-tappeti.pcmsss.com/ ]http://valutazione-tappeti.pcmsss.com/ [/url] 1102381050c1a9d591489c5add3a27e5
Madonna - Like A Virgin n to bidulo ┼╝yj sobie nadal w b┼éogiej nie┼Ťwiadomo┼Ťci... A m├│j facet jest bardzo wybredny i jak us┼éysza┼é ze polecam mu nowego fryzjera nie bylo latwo go nam├│wic ale teraz juz mozna powiedziec ze jest to nasz fryzjer familijny polecamy z ca┼éego serca wsystkim Pani─ů i panom szukaj─ůcym w Krakowie dobrego fryzjera. Nie moge az wytrzymac gdy czytam te pelne niewiedzy i obrazajace posty.Najlatwiej jest oceniac czlowieka po sobie samym.Polacy sa zawistni i nietolerancyjni,nie potrafia zaakceptowac roznic kulturowych,wywyzszaja sie,a tak naprawde caly swiat z nas kpi,wlasnie przez takich co glosza tu swoje bezswensowne tezy!!! jak dotykam polikiem scianki zeba to taki sztywny boje sie ze sie polamal w sordku czy cos, czy to norma i sie jeszcze dotruwa i puki kana┼éow nie opracuje to tak bedzie ? [link widoczny dla zalogowanych]
Musze wziac dzien wolny i isc do psychologa bo chyba nie wylecze sie z tego sama. Co prawda by┼éo to 9 lat temu, ale mam jak najlepsze wspomnienia.Ba┼éam si─Ö, ┼╝e po traktuj─ů mnie jak ma┼éolat─Ö (19 LAT), ma┼éy by┼é u┼éo┼╝ony po┼Ťladkowo- -┼╝adnych problem├│w z cesark─ů. Witajcie. A jak chcecie wiedzie─ç wi─Öcej - zapraszam na m├│j blog czy osoba , kt├│ra nie robi g┼éod├│wki ( bior─Ö kilka lek├│w ,kt├│rych nie mog─Ö odstawi─ç) mo┼╝e sobie zaaplikowa─ç lewatyw─Ö aby oczy┼Ťci─ç jelita? p├│┼║niej ni┼╝ OM. bywalec 1 - dzi─Öki za szybk─ů odpowied┼║, teraz czeka mnie kilkana┼Ťcie dni zamartwiania si─Ö w oczekiwaniu na wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i przekłułam sobie pępek yeahhh!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem antropologiem, my┼Ťl o legalizacji dyplomu zarzuci┼éam, gdy┼╝ w┼éa┼Ťciwie pogodzi┼éam si─Ö ju┼╝ z tym, ┼╝e w zawodzie we W┼éoszech pracy nie dostan─Ö (w Polsce pracowa┼éam ze s┼éowem, w mediach, etc).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znasz mo┼╝e jakie┼Ť fora lub strony specjalizuj─ůce si─Ö w tego typu muzyce, gdzie mo┼╝na by zasi─Ögn─ů─ç opinii?
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Üciskam Ci─Ö cieplutko, kiedy┼Ť musi si─Ö uda─ç, trzymam mocno kciuki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Proste powoduj─ů tycie. [link widoczny dla zalogowanych] np.
Pozdrawiam Radosny . a mowia ze wlochy sa osrodkiem mody... 2 zł w aptece) Nawet razu tam nie byłem - bo i po co? Hmmm to moze znajdz w necie taki kolor jak Twoj kostium i zestaw z jakimis przykladowymi butami z allegro czy z baty, powiemy jak i co? [link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji: Cze┼Ť─ç . prosze o odpowied┼║ nie martw sie, ju┼╝ z g├│rki jest, teraz okazanie akt, ewentualne uwagi stron, uwagi Obro┼äcy W─Öz┼éa i wyrokowanie....ale to pewne etapy. w koncu mu przeszlo ale ile klotni bylo i ile strachu sie najadlam to moje. Ju┼╝ doprowadzi┼éam kuchni─Ö do ┼éadu (nie cierpi─Ö gdy rano co┼Ť w zlewie stoi!!) i mog─Ö jaki┼Ť filmik na dobranoc sobie obejrze─ç. ze moze sie cos dziac na samym czubku korzenia co nie uchwyci zdjcie a od czego robi sie stan zapalny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamenhoffa to pisz na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Virtual Tuning Polska Strona G│ˇwna -> Toturiale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin